::aku dalam mood jiwang::

by 5:58 AM 0 komen
assalamualaikum.

mind aku tengah kacau sekarang. trust me or not,. sekarang lappy aku bukak apa?


  1. [ wordpad ] menaip la. what else uh?
  2. [ paint ] selang beberapa waktu, adik aku si jaja yang drjh satu tu akan ambik alih lappy ni. 
  3. [ folder novel aku ] 
  4. and bagi google chrome pulak. [ score.a ] tusyen online. tu wajib styap kali aku on lappy. utk ngelak dari buat bazir masa saja2..
  5. [ penulisan2u ]
  6. [ blog kak laila ]
okeh. haha mesti bengang gila kan bila tau korang terpaksa habiskan masa utk baca aktiviti aku je?? ok2. let me clean it here. sebenarnya aku dalam mood jiwang. nak menaip pun rasanya hampeh habis. tak tergerak jari bila tab wordpad terpampang. 

dalam masa dua hari ni,.. [ hari ni & smalam ] habis 4 tajuk novel online yg aku baca. 

  1. i'm not mistress by acik lana. 
  2. syurga di wajahmu by kak laila.
  3. semalam yang kutinggalkan also by the same writer
  4. and lastnya sesaat cukup bagiku, still by kak laila.
hukhuk. mmg sayu gila hatiku tika ini. ceh! hampeh punya ayat. tapi siyes aku dalam mood jiwang skang ni. 

aku rasa aku dah mula falling in love kat the writer. ececeh. i mean the karyas bu the writer. hehehe writer mana?? acik lana? hah. tu tak payah cakap, mmg aku minat kat novel dia sejak dulu. dulu tu tak la...tp dah berminggu kot. tak lama lps aku mula jinak dgn e-novel. 

tp skrg,.. aku mula suke kat karya kak laila hanni. kak? bajet aku rapat sgt dgn dia uh?? haha. tp aku repect dgn beliau r. nk tau knape??

um. ekcelly aku sendiri tatau knape. klau nak tau, korang try r baca novel dia. 

mmg mengharukan perasaan.

and aku pulak... first baca karya dia smalam. yang 'syurga di wajahmu' tuh. and kena pulak story tu stop time engku lokman nekad nak miliki heroin tu. meroyan la aku jadinya (meroyan?) sbb at that time aku lagi suka hairi. first love bg heroin. (knape aku xsebut nama? sbb aku da lupe nama heroin. hehe byk sgt aku baca hari ni) 

and disebabkan aku still dlm mood syurga di wajahmu, so aku ambik keputusan nak baca karya lain dari writer sama. so muncul la the others two novels tuh. tader mood kot nak cari blog penulis story santai buat masa ni, sedangkan sblom ni aku lagi suka yg santaii (xmenjerut feeling. huhu)

tu x termasuk novel2 p2u yg baru updated. 

  1. khilaf semalam
  2. suamiku vampire
  3. hanya dia
  4. k.e.a [ yg ni aku baca bab 23 je.. psl bab 22 aku da bace kat blog smalam (oops,perlu tau ke? hehe) ]
tu yang dalam list aku skarang la... yang aku ikuti. 

since novel2 kak laila smua aku dah khatam... so skrg aku tgh blur nak baca apa lagi. and suddenly! aku tringatkan i'm not mistress. not bad jugak cerita tu. wait! bkn not bad, tp terbaik!! so aku rasa baik aku stop this n3.. nk jumpa hero2 acik. hehehe babai!

{{{ urm,. kot2 la ade sesape yg nak rekomen novel kat saye yg tgh borink tahap gaban ni,.. gitau ek? sy mls nak pilih. byk gila blog skrg. tatau mana nak bace. }}}

dari mulut yg byk merapu-meraban. dadada!!!

wassalamualaikum.

Unknown

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 komen:

Post a Comment