Pandang Bawah. (-,-)

by 8:03 PM 1 komen
islamic-quotes:

Be humble stay humble

Kawan,
Sekadar peringatan,
Biasa-biasakan diri tu jenguk ke bawah jugak.

Sebab terkadang, terlalu lama berada di atas ni,
Buat kita lupa akan keberadaan orang di bawah.

Dan kata-kata yang keluar dari mulut pun,
Rupa 'orang-orang atas' je la semedang.

A big capital red letters of MAAF dari aku, andai pernah aku buat perangai rupa 'orang atas' tu.

Memang pernah, malah selalu.
Sebab tu, sekali lagi,
MAAF.

P/S: Oh ye, aku dapat USIM. Accounting. Tralalala~ Jom-langgar-tapak-tangan-siapa-rasa-kita-geng! 
Kalau tak tu, dok senyap-senyap. 
Jangan bagi first impression yang buat aku rasa huoohh
Zaman Rules Made To Be Broken tu dah lama berlalu buat aku. 
Sekarang ni zaman Love What You Get je. [Matured enough] heh.


Unknown

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

1 comment: