Aku Mahu Hanya Kamu 20

by 5:13 AM 2 komen

proses mengedit......

AlFatihah Hassan

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

2 comments:

  1. hee..best..amir nie x leh nak kawal diri dia sikit ek...

    ReplyDelete
  2. kalau bab citer...masing2 ada ceritanya tapi ok aje citer mimi ni tapi jagalah sesuatu yg penting dalam penulisan novel...dah bab 20 kan?? contoh nya permulaan ayat...biarla huruf besar...nama orang huruf besar mula2...kadang2 org tua macam akak ni...geram-geram aje bila tgk kesalahan kecil macam tu...hmm...jgn guna singkatan dalam penulisan cthnya s/u...hmmm walaupun banyak perkataan tak, ni, la, dan sebagainya...lebih baik kita elakkan penggunaannya...kalau boleh...ok??gud luck mimi...

    ReplyDelete