Aku Mahu Kamu , dah terbit! ^_^

by 9:57 PM 34 komen

Assalamualaikum!

Hehe.

Nampak gambar tu. Dah keluar okeh, after berzaman! 

Hikk.

Sinopsis:

Siapa kata junior mesti cinta dengan senior walaupun meminatinya? Itu yang berlaku antara Widya Solehah dan juga Izzat Amir. Widya Solehah, pelajar junior yang suka menyendiri dan pasif tetapi suka curi-curi pandang melihat Izzat Amir. Hanya meminatinya dalam diam, Solehah menerima kata-kata pedas daripada senior pujaannya.

“Okey. Aku just nak nasihat. Cuma secebis nasihat. Hubungan kat alam sekolah ni jarang yang kekal lama. Yang clash tanpa sebab pun ada…”

“So?”

“So, jangan berangan la nak couple ke, apa ke dengan aku.”

“Abang Izzat… Saya tak pernah pasang angan nak bercintan-cintun dengan orang macam abang ni. Not my taste.

Sejak itu, daripada mengintai dalam diam, dia hanya menjeling apabila bersua muka. Tapi kata orang, kalau sudah jodoh, lari ke hujung dunia pun tak ada gunanya, kan? Mereka ditemukan semula ketika Solehah berada di menara ganding. Namun, kali ini Izzat Amir yang menghulurkan perkenalan semula

Sejauh mana Solehah cuba mengelak, Izzat Amir sentiasa ada di sisinya. Izzat Amir juga telah menjadi penyelamat kepada dirinya yang hampir-hampir membuatkan dunianya gelap. Akhirnya hubungan mereka menjadi akrab dan bunga-bunga cinta mula berkembang dalam taman hati.

Tapi ternyata, hubungan Widya Solehah dan Izzat Amir tak semudah yang disangka. Kerana kesilapan Izzat Amir yang sukar mengawal nafsu... Kerana kesilapan lampau along... Kerana hubungan kawan baik yang disalah tafsir... Pelbagai konflik yang mendatang. Dan apakah takdir mereka?

“Memang kita tak tahu apa takdir kita pada masa depan. But I dare to say that I’m the Adam. The Adam in your mind once. That Adam yang pimpin tangan Hawanya melalui sepanjang liku hidup ni...” – IZZAT AMIR


Semenanjung : RM23
Sabah/Sarawak : RM26
( Diskaun RM3 Untuk Pembelian Online )

P/S: Nak order dgn saya, boleh. PM je. Tp saya warning awal2 lah, lambat sikit. Sekarang exam lagi. =-) Tambah lagi, kalau order dgn Penulisan2u terus, ada diskaun RM3 okey. Haha. Jimat. Dengan saya, saya tambah RM10. Saja suka2. Haha. Kidding. Pape hal, PM je. Fb or page. 

Tgk kat sisi blog tu. 

ADA.


Unknown

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

34 comments:

  1. wahhhh... tahniah.. ^_^ hehehe kat kedai dah ada ke?

    ReplyDelete
  2. tahniah. semoga terus gigih berkarya.

    ReplyDelete
  3. asyu, blom lg rasanya.. dlm mggu dpn maybe. uhm, sbenarnya.... sy pun belum jenguk kedai lg. hehe.

    mardihah, thnx sis! =)

    ReplyDelete
  4. dah dapat peluk dah Aku Mahu Kamu nih.. >_< Best sgt2!! Tahniah again!

    ReplyDelete
  5. @asyu, >,< thnx berjuta2 kali... hehe.

    big love!

    ReplyDelete