Misha Omar vs Alfa Syamimi [ erkkk ]

by 10:32 AM 0 komen
Assalamualaikum dan salam sejahtera. 

--"

Maaf atas kepoyoan tajuk.

Aku ada seorang kawan dari Sri Lanka. Serius aku cakap kau, antara kami, jarang sangat nak borak pasal benda cinonet macam American Idol, Hollywood, Bollywood pun dia tak layan. Selalu dia timbulkan isu yang buat aku menguap. >,< 

Pernah dia timbul isu KENAPA BILA PEREMPUAN DIROGOL, HEBOH POLIS NAK TANGKAP, RAKYAT MARAH-MARAH. SEDANGKAN BILA LELAKI DIROGOL, KREKK KREKK... NOBODY IS NEVER BOTHER TO RAISE THE ISSUE.

hm well. isu antarabangsa. isu yang tak pernah terlintas kepala otak aku nak pikir. dehh.

selalu dia buat aku sedar diri. sedar pemikiran aku berada di takuk mana sekarang.

Tapi satu malam, dia tanya ni.





Masa tu aku macam... oh Misha, anda dapat pengiktirafan orang Sri Lanka! 

Dan lepas tu aku terbayang, macam mana rasa bila one of my overseas friend tanya, Mimi do u know Alfa Syamimi? Hoahh... kalau betul terjadi, maunya pengsan berhari-hari aku.

Lepas berhari-hari dari msg tu, dia tanya benda ni pulak...


tok sah scroll. Tu je soalan dia. XD 
Dan komen apa pun takde. Bila aku tanya kenapa, katanya nothing, just wonder. Grr.

Tapi tetap buat aku rasa di awangan. huohhhh~~ [ bunyi terbang di atas awan ]

ngehngeh.

So cekidout. Assalamualaikum!

Unknown

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 komen:

Post a Comment