Random #1

by 10:49 AM 1 komen


seorang motivator.
selalu post-post dia bikin aku kagum.
salute.
ceramah agama.
speaking terabur.
senang kata, stok-stok lelaki idaman perempuan untuk dibuat imam.

tapi, satu post dia,
menyebabkan aku jadi terpikir untuk unlike dia.
unfollow motivasi dia.
tak minat dah nak cerna kata-kata motivasi dari dia.

terasa, kononnya. --'

sebab tu aku kata, bila dah namanya manusia,
takkan pernah puas.
dan aku antara orang tu.

orang kata lagi, seribu kebaikan takkan boleh tutup satu kejahatan.
tapi, satu kejahatan, mampu untuk menutup seribu kebaikan.
dan aku, antara yang mengamalkan judgemental begitu.

kau, teruskan la ber[motivasi].
jangan stop kutip pahala gara-gara orang macam aku.

=)


Unknown

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

1 comment: