Jom dating kat PWTC. [PBAKL!]

by 11:42 PM 1 komen
Hai.


zooom!

Hoyeah. Berpinau mata kalau nak tengok one by one kan. So senang cerita macam ni...

Saya dijemput ke PBAKL 2014 kat PWTC nanti! Ahah. 

3 Mei 2014.
10 pagi - 1 petang. 

So moh ler kita... dating. 


Bawak buku tu sekali. Kalau yang tak ada lagi AKU Mahu Kamu, jom gi cari gali kat booth Karya Seni kat sana nanti. Mana tahu kut ada diskaun. Kalau tak ada diskaun, takdakpapa, ada hadiah... haha bajet gilos. Tak ada hadiah yang mahal-mahal ye, just handmade bookmark and own design sticker JERR.

Je tak je pun, dibuat dengan penuh kasih sayang okeh. Siapa dapat tu kira RARE. 


Annnddd kalau bagi yang dah dapat both benda tu sebelum ni (hehe), tak pe jugak. Kalau nak lagi, saya bagi. Kalau rasa dah cukup dengan yang sebelum ni, saya bagi senyuman tahap diabetes je untuk korang. 

Aci la kan. 

Bukan semua orang boleh dapat. 

Haha. Okey takat tu je. Kejung tangan nak nulis panjang-panjang. 

Assalamualaikum warahmatullah!

Unknown

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

1 comment:

  1. saya dah beli novel ni.. :)
    teringin juga nak jumpa penulis novel ni aka akak ^_^

    ReplyDelete