Aku ni calon best student!

by 12:31 PM 0 komen
 
Walaupun aku tak suka hari sekolah...,
aku lagi tak suka cuti sekolah..
Tiap2 hari aku sendiri tak tahu apa aku buat..
Makan tidur makan dan tidur...
Buat benda ikut terlintas nak buat,
tak kisah status aku sbg calon spm..
Time rajin aku bukak buku...
Time malas aku bukak microsoft word...
Time jiwa aku betul2 kaco aku online sampai tengah larut malam dan survey blog dan fb orang...
survey tanpa tau fokus....

Esok sekolah...
Tak tahu aku nak kata apa...
Hooray!!! 
atau 
Boo!!!
Paling kurang dalam sehari aku dapat ilmu,
sentuh buku,
cukupkan syarat,
walaupun cuma kat sekolah.
Apa?
Tengah malam aku siapkan kerja sekolah jugak!

Jadi nobody could say i'm useless!!!!!


tu, aku la tu! Kuat betul aku study!

Hisy. bukan aku tu...............

Unknown

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 komen:

Post a Comment