bila ilham menerjah

by 6:08 AM 0 komen
assalamualaikum.

tatau.

maybe ni tabiat aku je. hihi

i mean... semua orang macam aku ke bila dapat ilham?

okeh. let me explain.

aku tatau kenapa. bila aku dapat ilham, aku dah jadi macam mamai. a bit lost. banyak yang aku perasan.

  1. dulu pernah sekali, masa kak ngah ask me to wake abe long up, abe long dalam mamai marahkan aku. bukan jerit2 la, tapi still, aku macam kecik hati. haha manja. chop!!! back to the main topic. lepas abe long marahkan aku, tetiba aku rasa macam nak selit benda tu dalam AMHK. biasa la, masa tu dalam pembikinan... and then. kak ngah panggil, suruh aku ambik tisu nak lap daun kipas siling, aku pergi la dapur. round satu dapur tu, then aku keluar dengan tangan kosong. when she ask me, aku garu kepala. haha tu la...
  2. tadi, masa aku dapat da lagi pasal bab o-leh pegi rumah umi after frust dengan kawan-kawan... again, kak ngah suruh aku ambik tisu basah. nak lap lantai. aku keluar la dengan fikiran di rumah oyiez. and then, aku masuk bilik dengan penyapu kat tangan. kak ngah dah bercekak pinggang tengok aku. aku ni memang la... haha

Unknown

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 komen:

Post a Comment